הקבינט המדיני בטחוני מתכנס; בכיר בטחוני: "פועלים באחריות"

איתי גדסי No Comments on הקבינט המדיני בטחוני מתכנס; בכיר בטחוני: "פועלים באחריות"

המתיחות בדרום הארץ: הקבינט המדיני בטחוני ידון במהלכי ישראל כנגד תקיפות חמאס והג'יאהד האיסלאמי | מוקדם יותר אמר חבר הקבינט, השר נפתלי בנט: "מדינת ישראל מצויה במערכה ממוקדת ועקבית אל מול ראש התמנון באיראן"

נתניהו וחברי הקבינט בסיור בטחוני צילום: קובי גדעון, לע"מ
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הקבינט המדיני בטחוני צפוי להתכנס בשעות הקרובות בכדי לדון במצב הבטחוני בשל המצב המתוח בדרום הארץ בימים האחרונים.

נכון לעכשיו נראה, כי השקט חוזר אט אט, אך טרם ברור לאן פני ארגוני הטרור וישראל.

כזכור, בכיר במערכת הביטחון רמז כי ישראל מוכנה להסדר רגיעה. "צה"ל הנחית בלילה מכה משמעותית בעזה. אנו פועלים באחריות ובשיקול דעת. משעות הבוקר נפסקה האש. ישראל העבירה מסר שאם האש תתחדש, ההתקפות על חמאס וגרורותיה יתגברו עוד יותר. עכשיו המעשים יכריעו לאן פנינו" אמר.

שר החינוך נפתלי בנט שסייר במקום אמר: "מה שאנחנו רואים בצד השני הוא לא במקרה. כל ההתחממות בצד העזתי היא לא מקרית והיא לא מקומית. המוח הוא מוח אירני והידיים ידי חמאס. מדינת ישראל מצויה במערכה ממוקדת ועקבית אל מול ראש התמנון באיראן. אותו תמנון מפעיל את זרועותיו בלבנון, בסוריה ובעזה כדי לפגוע במדינת ישראל. מכיוון שאנחנו מנהלים מערכה כלכלית, מדינית וצבאית מול איראן, איראן מנסה להסיח את דעתנו ולייצר פרובוקציות כאן בעזה דרך אחת מזרועות התמנון".

"בעודנו נותנים בטחון לתושבי עוטף עזה, ובעודנו מכים בחמאס שבעזה, אסור לנו להפיל את הכדור, אסור לנו להוריד את המבט מהמטרה העיקרית. המטרה העיקרית היא איראן. ברגע שנטפל בראש התמנון כבר ממילא אנחנו נראה מצב הרבה יותר טוב מול כל זרועות התמנון".



0 תגובות